Obudowa na USB i DVD Benq

Autor: Maly <maly_6_at_tlen.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 14:09:44 MET DST

Witam
zakupilem obudowe na USB i Firewire podlaczylem ja do laptopa i jest
wszystko ok jesli podlaczam dysk twardy, cdrom LG. Te urzadzenia sa widoczne
w kompie ale niestety zakupilem tez nagrywarke DVD Benq 1640 i tej
nagrywarki niestety w kompie nie widac. Sprawdzalem na stacjonarnym kompie i
jest wszystko ok ale poprzez USB jej nie widac. Niestety poprzez Firewire
nie moge sprawdzic bo dostalem kabel 6-6 a mam zlacze typu 4. Czy ktos z
grupowiczow mial podobne problemy z podlaczaniem sprzetu poprzez zwenetrzne
obudowy USB jesli tak to czy moglby sie podzielic jakimis cennymi uwagami? Z
gory dziekuje za wszelkie sugestie uwagi i podpowiedzi.

Pozdrawiam
Maly