Re: Tanie notebooki Acer

Autor: <freemanek_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 12:33:32 MET DST

Chichotek <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał(a):

> Warto, to nie są złe notebooki, choc taka panuje na ich temat opinia...
> chyba zazdrosnicy wymyslili te ploty :P. Pracowałem na kilku z nich i nie
> mam jakichs powazniejszych zastrzeżeń. Mniej poważnych tez nie pamiętam ;))

Ja przepraszam, że wtrącę siew watek i to jeszcze poniekąd nie na temat, ale
Widzę w sig'u, że dysponujesz nagrywarką LG, a ja mam z nią poważny problem,
który opisałem w wątku http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?
group=pl.comp.pecet&tid=1223422 czy Ty też masz takie problemy, czy możesz
normalnie nagrywać płyty?? jeżęli nie chcesz zaśmiecać wątku to odpowiedz na
priv. (normalnie napisałbym na mail'a, ale jakiś dziwny on jest....)
Pozdrawiam