Re: PCMCIA USB 16 bit

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 11:25:00 MET DST

Użytkownik "Stryq" <SmoQ@wawelski.pl> napisał w wiadomości
news:dhb2dv$qtc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Czy wystepuja porty USB na karcie PCMCIA 16 bitowej? Jesli tak to
> gdzie to mozna kupic? A moze ktorys z grupowiczow ma cos takiego
> do sprzedania? Dzieki za info!

Szukałem bardzo długo i poza mitycznymi wzmiankami typu "gdzieś
widziałem", na żaden konkretny ślad takiego urządzenia się nie
natknąłem. Znalazłem za to informację, że z uwagi na budowę i sposób
obsługi 16-bitowego PCMCIA, nie jest możliwe działanie tego typu
urządzeń na nim.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/