Re: Problem Z nagrywarką LG, NERO i trybem DAO.

Autor: <freemanek.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 09:32:15 MET DST

Jingiel <XXX@XXXX.XX> napisał(a):

> A czy nie jest tak, ze plyte DVD-R musi sie zamknac, bo nie w tym
> formacie nie mozna juz dograc danych???

No tylko, żę nie mogę zamknąć - opcja Zamknij CD/DVD jet nieaktywna.

Spróbowałem się "pobawić" płytkami DVD+R dla odmiany, no i płyta Firmy
Esperanza wogółe nie dawała znaku życia (napęd wogóle jej nie widział),
natomiast płyta firmy Emtec, uruchomiła się, zaczęło nagrywać z overburning
(wcześniej przy DVD-R TDK w ogóle nie chciało wystartować jak już pisałem)
jednak na samym końcu i tak wywaliło jakiś błąd.
Dodatkowo nagrałem wczoraj parę zwykłych płyt CD, i tutaj także
opcja "zamknij CD" jest nie aktywna. Patrząć na to wszystko powyższe - czyżby
napęd był uszkodzony???