Re: P³yta pod 939 - problem

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 08:59:25 MET DST

U¿ytkownik "koniu" <koniu@hot.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:43331444@news.home.net.pl...

> Uzywam poz. 2.
> Odrazu powiem ze nie krece ani proca ani nic innego - lubie cisze.
> Chodzi bdb, szybka, stabilna.

I ma wadê jedn±, jak bêdziesz u¿ywa³ jakiej¶ karty PCI, która ma
zasilanie +5V a nie +3,3V, to siê bardzo zawiedziesz, najpierw
koszmarnie bêd± grza³y Ci siê mostki i uk³ad od firewire, potem padnie
firewire, potem PCI, a na koñcu ca³a p³yta. Problem ten jest bardzo
czêsto omawiany na forach satelitarnych, bo okaza³o siê, ¿e po w³o¿eniu
karty SkyStar2 do tej p³yty, p³yta albo siada odrazu, albo z 2-3
tygodnie wytrzymuje.

Odno¶nie K8NXP-9, posiadam tak±, OC niez³e, 9x300 ale mam po podkrêceniu
problem - nie wiem czy to wina p³yty, czy czego¶ innego, ale d¼wiêk mi
siê opó¼nia we wszystkim, potem 30 minut sobie chodzi system, robiê
restart i jest OK ju¿ d¼wiêk jest dobry.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nag³ówku jest antyspamowy !!!