Odzyskanie danych POMOCY

Autor: zch28 <zch28_at_usunwp.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 08:35:11 MET DST

Z pośpiechu odświeżyłem sobie nie ten dysk programem Paragon Drive Backup
Mam teraz Baracude 40GB na której prawdopodobnie pierwsze 2 GB zostały
nadpisane.
(wcześniej była 1 partycja 8G NTFS - system reszta fat32 dane)
Zależy mi na tej drugiej partycji. Zrobiłem Fdisk/mbr w win2K pojawiła mi się
teraz nowa literka dysku - brak dostępu (przy starcie na razie nie kazałem
naprawiać systemu plików)
Czy jest jeszcze szansa na odczytanie tych danych?
Bardzo proszę o pomoc
zch28___wp.pl