wbudowane urządzenie portu podczerwieni

Autor: MS <mskoni_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 09:24:15 MET DST

Witam
Przeinstalowałem system windows xp i nie mogę ponownie uruchomic irdy, która
już działała na tym kompie. Przyczyną na pewno nie jest sp2 bo to działało i
na innym sprzecie też działa. W biosie na comie 2 jest ustawiona irda.
System zamiast wykryć i zainstalować wbudowane urzadzenie portu podczerwieni
to instaluje com 2. Czy można dodać to jakoś ręcznie bo poprzez dodaj sprzęt
i urządzenie podczerwienie to się tego nie zrobi bo nie ma takiego
urzadzenia.

Dzieki i pozdrawiam