modem wiecej wysyla niz odbiera

Autor: daxad7 <daxad7_at_o2.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 07:02:14 MET DST

Witam
Mam zainstalowany xp i serfuje po necie na modemie, ale moj modem strasznie
dzuo wysyla i odbiera.
Ze duzo odbiera to norma ale wysyla jeszcze wiecej i strasznie mi to zamula
wszystko caly system i polaczenie z netem, w czym
moze byc przyczyna, czy to tylko wina modemu czy moze jakiegos wirusa? dodam
ze zmienilem dysk na drugi nowy, zainstalowalem xp
i dalej to samo co na poprzednim dysku. A moze mam jakiegos wirusa w
sprzecie, nie wiem zreszta czy
cos takiego wogole istnieje. Aha wczoraj tez zresetowalem bios i to samo.
Moj proc to AThlon 2000+