Re: płyty główne z s370 dla p3

Autor: świrek <itsnotmyemail_at_gazeta.pl>
Data: Tue 27 Sep 2005 - 00:10:24 MET DST

wiem już sporo o chipsetach, a może ktoś się wypowie o marce
fujitsu/siemens bo nigdzie nie widziałem żadnych wzmianek ani testów ich
płyt głównych,

nawiasem mówiąc gdzieś czytałem artykuł o firmie która produkuje twarde
dyski i inny sprzęt komputerowy dla większości znanych firm, i teraz nie
pamietam ale bodajże tym producentem miał być fujitsu (??)