Re: serie procesorow AMD64 3000+

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 21:34:35 MET DST

Dnia Mon, 26 Sep 2005 18:21:04 +0200, websterrr napisał(a):

> Wlasnie mam przed soba niedawno nabyty procesor AMD 3000+ s.939 Venice.
> Ma takie oznaczenia: ADA3000DAA4BP; LBBLE 0522BPBW.
>
> Dobrze trafilem?

w 22 tygodniu trafiały się zarówno padaki jak i świetne egzemplarze. Ale
raczej więcej było tych pierwszych.

> Na pdst. Twojego poprzedniego posta wnosze, ze nie nie
> ma on SSE3, dobrze to czy zle?

a widzisz, walnąłem błąd w ostatnim poście i nawet nikt mi uwagi nie
zwrócił. Wszystkie procesory nardzeniu venice obsługują SSE3, a winchestery
i starsze już nie. Oczywiście twój procesor obsługuje SSE3.

> Czy moglbys napisac kilka slow odnosnie
> mego procka, bede wdzieczny.

No cóż - Venice na rdzeniu E3 z SSE3, 22 tydzień 2005 roku, 512KB cache.
S939, 1.8 GHz, Vcore 1.4V. Jeżeli chodzi o podkręcanie, to musisz sam
sprawdzić co ten procesor potrafi. A nuż się uda uzyskać 2.5GHz. No cóż,
venice jak każdy inny, chociaz ten twój pewnie pochodzi z jakichś głębokich
zapasów magazynowych, bo pbecnie praktycznie wszędzie są tylko Venice E6.
Pocieszające jest to, ze stare Venice E3 kręciły się zazwyczaj nieco lepiej
niż nowe E6.

> Pozdrawiam

pozdr.

GG: 9542153  mail:nospam_mach82_xl@wp.pl_nospam