Re: Acer TM 2403 WXMi z 14' wyświetlaczm

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 20:56:34 MET DST

B.Paciorek wrote:

> Witam!
>
> Czy ktoś używa tego na codzień?
> jak wrażenia?
> rozumiem, że nie ma mediabay? żeby można było wymienić napęd DVD na
> dodatkową baterię?
>
> Rozumiem, że różnica w wielkości i wadze jest odczuwalna w porównaniu z
> Acerami TM z wyświetlaczem 15,4'?

Hej,

Nie ma mediabay, jest malutki (krotszy o kilka cm od klasycznych 15),
lekki - nieco ponad 2 kg. Roznica zdecydowanie odczuwalna w porownaniu
do krążowników 15,4" (na korzyść). Jedynie informacja podawana przez
producenta dot. czasu pracy na baterii jest nieprawdziwa - piszą o 4
godzinach, przy ciągłej pracy (nie graniu) jest to raczej 2 - 2.5 h.
Błąd ślepo powielany przez na kolejnych stronach, co ciekawe nawet
POLSKA Obsłga techniczna Acer'a uzasadniała dłuższą pracę tym, że tam
jest celeron w wersji .... mobilnej (jakby w innych nie był :>).

Inaczej mówiać - moje wrażenia są bardzo dobre, jak na komputer w tej
cenie daje bardzo dużo:
- wielkość/ciężar - alternatywa jest w granicach 5-6 tys zł (oczywiście
centrino, ale ta cena...)
- wysoka rozdzielczość 1280x800
- DVDRW/USB2.0/WiFi/Lan
- klawiatura z najnowszych modeli Acer'a (identyczna z np. TM465x),
nieco zaokrąglona (nie to co próbował wprowadzić microsoft dzieląc kb na
2 oddzielne części). Moim zdaniem b. wygodna, lepsza niż w seriiach
TM23xx (prostokątna). Bez problemu pisze się na niej bez patrzzenia.
- subiektywnie więcej w nich elegancji niż w b. szerokich notebookach o
przekątnej 15'4 cala - polecam, jeżeli czas pracy na baterii nie jest
krytyczny, a istniejące łącza wystarczają.

pozdrawiam

--
Rafał Łukawski
http://rafal.lukawski.pl/