Problemy, chyba z biosem

Autor: Stryq <SmoQ_at_wawelski.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 20:11:13 MET DST

Witam!
Dostalem komputer do zrobienia, bo podobno sie zawieszal. Wlaczam go u
siebie i nawet nie dal rady sie uruchomic. Wyjalem bateryjke, odczekalem
10 minut, probuje uruchomc, dziala! Wchodze do biosu (Awarda) ustawilem
procka i twardziele, reset, uruchamia sie windows i zawiecha. Reset, komp
juz sie nie wlacza. Znowu akcja z bateryjka i tym razem komp sie zawiesil
jak bylem w biosie. Znowu kompletnie gluchy, wiec znowu bateryjka. Tym
razem standardowe ustawienia i po 30 sek zwiecha. Ogolnie komp nie dziala
dluzej niz 30 sek. Sprawdzilem napiecie bateryjki 2,9v mowie moze troche
malo, wlozylem swoja (miala 3,20) jednak zachowanie kompa identyczne:(
Komputer celeron 400mhz, plyta na chipsecie via apollo pro 133 (vt82c693a)
wersja biosu to 2A6LGA1B. Pomozcie, bo juz nie wiem co mam robic. Myslalem
nad wgraniem nowego biosu, ale to z tymi zwiechami sie pewnie nie uda i
juz bedzie masakra na maxa. Jakies propozycje, z gory dzieki za wszelkie
sugestie!

--
Stryq