Temperatura Dell Latitude C600

Autor: Marcinkowskib <marcinkowskib_at_wp.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 15:02:12 MET DST

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem laptopa Latitude C600 i zastanawia mnie
temperatura w jakiej on pracuje. Startuje przy 30 stopniach a po 2h pracy ma
ponad 70-78 i wtedy dopiero odpala się wentylator. Czy tak powinno być? poza
tym wgrałem speedfana i ten pokazuje mi temperaturę tylko po restarcie i już
jej nie odświeża np startuje kompa pokazuje np 40 stopni i dopóki nie
zrestartuje kompa będzie cały czas pokazywał 40 choć czuć jest że
temperatura wzrosła. Może ktoś miał podobne problemy i podzieli się
spostrzeżeniami.
Pozdrawiam
Bogdan