Re: [AGP] kompatybilność

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 11:21:39 MET DST

"Kokos" <kogz@[SPAM]epf.pl> wrote in message
news:dh62jh$3sn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witajcie,
>
> Mam krótkie pytanie. Czy AGPx2 na płycie głównej bedzie w stanie
> obsłużyć karty dedykowane pod AGPx8 (pomijam pełną wydajność - chodzi mi
> raczej o samo działanie).

Osobiscie sprawdzalem GF440SEx8 i GF5200 - chodzi, ogolnie na kartach masz
wyciecia a w samym zlaczu klucz ktory okresla czy pojdzie czy nie - jesli
karta da sie wlozyc to powinna pojsc. I nie polecam niestety kart ATI, jesli
masz mozliwosc to kup cos NVidii - ATI jest niestety problemowe (mam radeon
9100 ktory nie chodzi w bx - system raportuje konflikt zasobow - nie wiem
czy to wina mojej plyty czy tez chimerycznosci ati ale faktem jest ze
wkladalem nvidie i lazilo a ati nie wiec...)