Re: ATI RS480

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 11:08:17 MET DST

ahpuch wrote:
> Witam,
> Czy ktos mial juz w rekach plyty z chipsetem ATI RS480? Czemu sa tak
> slabo dostepne w polsce? Czy warto w to inwestowac? Z gory dzieki za
> wszelkie opinie.

Niewiele brakowało, a bym miał. Zdecydowałem jednak poczekać na nowego
AsRocka K8NF4G, bo ma regulację zegara i napięcia i Shadery w wersji 3,
a nie 2. jak w ATI.

Nie znalazłem dotychczas żadnej przyzwoitej płyty z RS480. Albo są
jakichś dziwnych niedostępne w Polsce, albo nie mają żadnych możliwości
konfiguracji (np. MSI.)