Temp. karty graficznej

Autor: KRS <KRS_79NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 10:29:18 MET DST

Witam

Ostatnio zauważyłem że moja karta graficzna mocno sie grzeje (prawie parzy)
nie mam jak sprawdzić dokładnej temp.
Temp. procesora i chipsetu sa ok 40 C dyski tez są chłodne, tylko ta grafika
służy za grzejnik.
Grafika to Sapphire radeon 9200 z pasywnym chłodzeniem.
Jakieś 2 miesiące temu taka właśnie grafika mi padła i po prawie miesiącu
dostałem nowa. Teraz podejrzewam ze to właśnie przegrzanie mogło być
przyczyną.
Grafika nie jest i nie była podkręcana.
Czy mogę zacząć sie obawiać ze i tej karcie moze znowu cos zaszkodzić, czy
to normalne ze grafiki tak sie grzeją?

pozdrawiam KRS