Re: Memtest [OT]

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 09:39:56 MET DST

Użytkownik "Artur M. Piwko" <pipene-news@pu.kielce.pl> napisał w
wiadomości news:slrndjf5tv.is3.pipene-news@beast.tu.kielce.pl...
> In the darkest hour on Sun, 25 Sep 2005 13:30:59 +0200,
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> screamed:

> Mówisz o tej niby poprawce? Nie poprawiono wszystkiego, niestety.
> Begin nadal działa.

Wiem że nie do końca to poprawiono, pewnie dlatego że i tak szykuje
się nowy zestaw programów. Ale prawdę powiedziawszy to mnie to i tak
wisi. Nigdy mi ten "begin" nie przeszkadzał w pracy z OE, co najwyżej
ułatwiał odfiltrowywanie postów rozmaitych oszołomów.

Bez urazy, ale powoli chyba czas zamknąć wątek.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/