Re: Scalanie partycji

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Mon 26 Sep 2005 - 08:39:11 MET DST

(A)rturo napisał(a):

> mam 3 partycje 20/20 i 40 na ktorych leza mp3 i filmy ale chce je scalic w jedna.
> Nie mam na co to przegrac - nie chcialbym przy scalaniu stracic danych [nie
> jest to dysk systemowy]
> W partition magic jest opcja scalania - warto zaryzykowac nie tracac danych?

Warto użyć na przykład Paragon Partition Manager 7. Ten program dysponuje
opcją zabezpieczającą przed wyłączaniem prądu podczas zmiany układu
partycji a więc jest bezpieczny

P.S. Twoje pytanie trafiło na nieodpowiednią grupę. To jest grupa sprzętowa
a nie programowa

Powinieneś pytać np. na chip.software

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk