Fujitsu-Siemens AMILO Pro V2020 - dziadostwo

Autor: Andrzej <ash_at_op.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 09:39:02 MET DST

Witam.

Pragnę podzielić się uwagami co to modelu z nagłówka i ogólnie marki.
Mam w firmie kilka Toshib a ostatnio jakiś diabeł podkusił mnie żeby kupić
trzy sztuki Fujitsu-Siemens.
Dwa z nich po 3 miesiącach padły. W AMILO 2010 karta sieciowa a w AMILO 2020
cały zestaw usterk na raz.
Ogólnie myślałem, że na sprzęcie niemieckiego producenta się nie zawiodę a
tu proszę.
W V2020 po trzech misiącach pada dźwiek - trzaski, slizganie dźwieku, na
matrycy w dolnej części pojawił się śliczny ciemno szary pasek. W
klawiaturze pojawił się efekt tzw. drżących styków czyli wciskam raz
wyskakuje dwie literki. A na deser coś czego jeszcze nie widziałem. Składam
sprzęt po pracy (kilka godzin) biorę aby zanieść do torby i nagle odpada mi
akumulator i frunie na dywan. Oderwały się oba uchwytu.

W życiu nie kupie i nie polece nikomu zakupu sprzętu tej firmy. Ogólnie
tragedia.
Dopłacę trochę do droższej Toshiby ale będzie działać niezawodnie jak te
które użytkuje w firmie.

Pozdrawiam.
Andrzej

P.S.
O dziś zagorzały przeciwnik marki Fujitsu-Siemens