Jaki kontroler ATA / SATA

Autor: gusi <gusi_at_somewhere.com>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 22:06:17 MET DST

Witam!

Chcę do starej płyty kupić nowy dysk. Płyta nie obsługuje dysków powyżej
137GB, a ponieważ chcę kupić 200GB, to myślę również nad nowym kontrolerem.
Który standard wybrać ATA, czy SATA? Jaki kontroloer kupić (marka/model)
tak, żeby się nie naciąć. Zależy mi na stabilności, cena do ok 100zł. Bardzo
ważne dla mnie jest, aby niezależnie od podłączenia dysków/napędów DVD do
kontrolera na płycie system startował z dysku podłączonego do nowego
kontrolera!

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow