RAM czy co innego...

Autor: koniu <koniu_at_hot.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 21:43:19 MET DST

Witam.

Mam taki problem, czasami raz na jakis czas (1-3 tygodnie) komp nie chce sie
wlaczyc, jest dlugi sygnal (przez glosniki cos gada ale ciezko zrozumiec...)
i tyle (nic nie startuje).
Wtedy biore wyciagam RAM i wkladam w to samo miejsce i idzie.
O co tu chodzi....kolega sugerowal ze moze zasilacz jest 20 pinowy a na
plycie wejscie jest 24...
Nie mam zielonego pojecia o co chodzi...prosze o rade a moze jakies
sugestie...
Denerwujace to jest...zwlaszcza ze moja zona cos chce zrobic...a nie umie
grzebac w skrzynce.
Oto konfiguracja:

MB: Asus A8N-SLi Deluxe
RAM : TwinMos 2x512MB
HDD : WD 160GB RE
Procek : AMD 64 3000+ Winchester
Grafika : Nvidia 6600 Gigabyte (pasywne chlodzenie)
Zasilacz i buda : Modecom Harry 350W
Komp uzywam do pracy (projektowanie i grafika), troche www i czasami (bardzo
rzadko) filmik.
Nic nie krecone.

Pozdr.
konrad