Re: [notebook] Co wybrac?

Autor: BliSki. <BliSki_glowa_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 20:43:35 MET DST

"Bartosz Śmigaj" wrote:
> Jesli zalezy Ci na kasie, a rozumiem, ze tak, to chyba polecalbym tego IBM. Wiadomo, IBM sa bardzo solidnie wykonane. Jesli nie
> powstanie jakas usterka z Twojej winy, np z powodu upadku, to raczej sie nic nie zepsuje.

Tak swoją drogą ciekawy jestem jak to będzie z ta jakością po przejęciu marki
IMB przez Lenovo?? Mam nadzieję, ze jakość nie spadnie, bo rzeczywiście do tej
pory IMHO IBM robił jedne z najlepszych notebooków.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l : BliSki(tu kreska)Wp (a') wirtualna (kropa) i tu wiadomo