MSI K8N Neo2 Platinium +ATIx800XT PE=AGPx2

Autor: redone <redone_at_chelm.home.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 19:09:27 MET DST

ak w temacie
karta grafiki pracuje mi w modzie AGP x2 i jest pozbawiona wszelkiej
akceleracji. W biosie mam zaznaczoną gwiazdkę przy AGP Speed 2i za
cholerę nie mogę zmienić na AGP Speed 3. I że tak powiem dupa blada.
Wydajność spadła o połowę albo i lepiej. Co z tym począć. Płyta główna
jestnowa, czyżby była uszkodzona?

ps. wsadziłęm własnie GEforca 6600Gti też działa w trybie AGPx2, czyli
wychodzi,że płyta walnięta.

pozdrawiam

redone