Re: Problem z PC i systemem W_XP

Autor: .::. <aqqu_at_qwerty.com>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 17:38:58 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:dh5unu.28s.9@Hobby.od.19.lat...

> Nie uważasz, że Twoje pytanie NIE dotyczy SPRZĘTU ? NTG !
> Nie pierszy raz zaśmiecasz tą grupę pytaniami typu NTG. PW.

Wiesz co - jakby mi ktos tam gdzie mnie odsylasz pomogł to bym tu nie
zawracał ludziom gitary - ale niestety.
Wiec na przyszlość weź pod uwagę że ktos moze być mocno ZDESPEROWANY i
chwytać się przysłowiowej ostatniej deski ratunku.
Mam nadzieje ze kiedyś Cie spotka taka sytuacja i wszyscy beda tak "uprzemi"
jak ty dla mnie dzis !

Nie pozdrawiam

Paweł