Re: HELP !!

Autor: Paweł Kwiatkowski <ANTYSPAMqwiat_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 17:32:35 MET DST

Dnia Sun, 25 Sep 2005 16:09:23 +0200, PSYLO napisał(a):

> Michal Lukasik napisał(a):

> Sam z Linuxa nie korzystam, więc nie będę nikogo zapewniał ;)
> Mimo to już od dłuższego czasu spotykam się z opiniami, jakoby wszystkie
> popularne dystrybucje, w wersjach innych niż archaiczne, nie miały
> żadnych problemów z produktami ATI.

Fakt, dystrybucja nie gra roli, problem stanowi sama konfiguracja która
jest trochę bardziej złożona, przez co ma prawo się nie powieść.

Największym jednak problemem jest niższa wydajność w stosunku do
produktów MS, u nVidii nie ma takiego problemu. Występują tez inne
kłopoty z samymi sterownikami. Mocno się zraziłem się do firmy
ATI przez takie zaniedbanie.

--
Paweł Kwiatkowski
e-mail/JID: qwiat |AT| pld-linux |DOT| org