Re: HELP !!

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 15:37:11 MET DST

Michal Lukasik napisał(a):
> W takim razie skąd wzięła się powszechna opinia, że produkty Geforce
> sprawiają w środowisku linuxowym mniej problemów?

Dokładnie z tego samego miejca, co opinia, że dyski Samsung są kiepskie,
w procesorach liczą się megaherce itp.
Przykro mi, ale historia w świecie komputerów nie ma zastosowania.

> IMHO jak ktoś sobie "zęby połamał" na Linuxie to mu nic nie sprawia
> problemów, ale laikom mogą rzeczy najbardziej oczywiste. ;D

Kilka dni temu sąsiad instalował Mandrake 10.1 na Radeonie 9200.
ZERO problemów! Sprzęt wykryty automatycznie od razu, szybko i
bezproblemowo.

--
Psylo