Re: Firmowy czy składak?

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 14:49:06 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that 21 Sep 2005 19:10:40 +0200 is
the real date, "Tomek" <homerwellsWYTNIJTO@poczta.onet.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Witam
>Pracuje w instytucji kulturalnej. Za jakiś czas będziemy mieli przetarg na sprzęt.
>Czy lepiej kupić składaki o dobrych parametrach czy też postawić na sprzęt
>markowy . Jeżeli tak to jakie firmy polecacie. Ja preferowałbym HP

HP nie polecam. Do mnie do firmy zakupili pare mini-desktopow. Niby
fajne, male, zgrabne, ale np. karty rozszerzen musza byc niskie i miec
specjalne sledzie, poza tym na wejsciu sprzet sie psuje - nie minal
miesiac, odkad sa, a juz padly dwa monitory, i CD w niektorych
swiruja. Przedstawiciel mial obowiazek zabrac je do naprawy w ciagu 4
godzin i dostarczyc zamienniki, skonczylo sie na tym, ze przyjechal
UPS i zabrali je w cholere. Tak ze decydujac sie na HP przygotuj sie
niestety na awaryjnosc i mocno obsysajacy serwis. Ze skladakami sprawa
przynajmniej jest jasna - reklamujesz jedna czesc, a do kompa wsadzasz
druga, zakupiona zawczasu za kase zaoszczedzona na firmowym znaczku na
obudowie. No i sam dokladnie okreslasz, co ma byc w srodku.

Pozdrawiam,
Mordazy.

REMOVE-IT. from my address when replying.

     THE ONLY THING WORTH WAITING FOR
           IS A WORLD-WIDE DISASTER.