Re: Nvidia Geforce fx 5200 - brak akceleracji :(

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 14:42:19 MET DST

Cezar Ponti wrote:
> Witam
> mam prosbe mianowicie
> wszystko mi chodzi na tej karcie
> w sensie obrazu itp ale jak mam
> uruchomiana jakas gre to nie ma
> wlaczonej akceleracji...
> skacze obraz jakbym mial 2 mega ramu.

a co rozumiesz przez nie ma wlaczonej akcelreacji?
bo jesli nie ma akceleracji to textury nie powinny byc rozmyte
czyli przy bliskim podejsciu do np. sciany zobaczysz piksle
natomiast jesli wszystko wyglada ok tylko wolno chodzi to tu problemem
jest wydajnosc
1. sprobuj obnizyc jakos grafiki
2. czasem starsze sterowniki kart dzialaja sporo lepiej niz nowsze
3. halflife 2 zdaje sie byl optymalizowany raczej pod karty ati

ja sie w geforcach nie bardz orientuje (mam radeona) i nie wiem jak na
tej karcie jest z obsluga pixel shadera w roznych wersjach
moze karta czegos nie obsluguje i zadanie te sa emulowane przez procesor
(mialem tak gdy na geforce 4 probowalem grac w nowego prince of persia)
moze sprubuj sciagnac jakiegos 3dMarka (nie koniecznie najnowszego) i
porownaj swoje wyniki z podobnymi konfiguracjami zeby sprawdzic czy
wszystko ci poprawnie chodzi

hanek