czestotliwosc pamieci

Autor: hanek <bhanek_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 14:16:39 MET DST

witam
mam semprona 2600 64 na plycie gigabyta k8ns
standardowo dziala na FSB 200 i tak samo pamieci, HTx4
podkrecilem FSB do 250 przy pamieciach zablokowancych na 166, HTx3
pamieci oczywiscie podkrecaja sie razem z szyna wiec w efekcie i tak
pracuja kolo 200
i tu jest moj problem bo nie jestem pewien z jaka czestotliowscia
faktycznie pracuja
programy pod winde typu: ClockGen for nvidia nForce 3 czy Everest
pokazuja czestotliwosc 200
kiedy jednak uruchamiam memtest32 z bootowalnej plyty pokazuje
czestotliwosc troche wyzsza, cos kolo 210 (dokladnie nie pamietam bo
ostatnio troche z tym kombinowalem i zmienialem czestotliwosci)
i teraz nie wiem komu wierzyc, wydaje mi sie ze programom pod windows
ale z czego wynika blad w memtescie?

hanek

ps: jest jakas grupa dotyczaca podkrecania?