HP 1100 & krzaczki :]

Autor: WindowsMen <kuri_at_op.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 14:10:05 MET DST

Witam.
Przejdźmy odrazu do problemu...

COMP1 <----> Rozgalęźnik równoległy <--->COMP2

                     HP 1100

Chyba wiadomo o co chodzi. Wszystko "piknie" "zajefajnie"... na COMP1
(Aurox, MDK, winXP) :/ Natomiast na COMP2 (Aurox, MDK, winXP) drukarka
nie chce drukować tzn. drukuje ale np. kolory kart, uśmieszki, emoty i
takie tym podobne stwory po 5 szt. na każdej kartce A4 a apetyt ma chyba
na całą ryze bo jak kartki są to drukuje bez przery (jak dam polecenie
np. drukowania jakiegos dokumentu to drukuje te znaczki zamiast tej
pracy :/ ) O co chodzi bo...
* kombinowałem z kabalmi na lewo prawo jeden wymieniłem na nowy
podłączałem na wszystkie możliwe sposoby i zonk :/
* na drugim bez problemów większych (a przynajmniej bez takich, abym
sobie sam nie poradził :) )
* Pod XP jak NOWE drivery zainstaluje i chcę wydrukować strone testową
to już te symbole się pojawiają :/

Co jest grane? Zły zasilacz/podkładka pod mysz... ludzie ratujcie bo
zgłupieje zaraz :( Pozdrawiam.