Awaria monitora - warto naprawiać?

Autor: Robert Drózd <rdrozd_at_yes.iq.wytnijto.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 11:52:02 MET DST

Po czterech latach wiernej służby mój NEC się zbuntował i coraz częściej
pokazuje coś takiego: http://vroobelek.iq.pl/monitor_padl.jpg
(obraz zwęża się i ucieka do dołu)
Po walnięciu w bok monitora zjawisko ustępuje :)

Wygląda to mi na zerwaną synchronizację i pytanie w związku z tym:
jak myślicie ile może kosztować naprawa?

Mam trochę kiepsko z transportem, nowy taki kosztuje 440zł z przesyłką,
więc nie wiem czy warto w ogóle bawić się w naprawę...

r.