Re: nowy komp

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 10:57:01 MET DST

hs napisał(a):
> To moze to Radeon X300SE Asus AX300SE 64 MB DVI + TV BOX (64-bit) ?? nie za
> droga a mi chyba wystarczy

Jeśli mówisz, że gry całkowicie odpadają, to będzie OK.

> A co myslisz o plycie glownej ?? Asusy zawsze mi sie stabilne trafialy

Kiedyś to była dobra firma. Później jakoś o niej ucichło, miejscami
zaczęły się narzekania itd. W sumie obecnie relatywnie ciężko je nawet
kupić.
Osobiście bym polecał Semprona64 z płytą Gigabyte (Socket 754). Jeśli
natomiast jesteś maniakiem O/C i lubisz patrzeć na cyferki to możesz
wziąść tego Celerona, bo przy odrobinie szczęścia wykręcisz go sporo
ponad 3GHz.

--
Psylo