Re: Nvidia Geforce fx 5200 - brak akceleracji :(

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 09:04:22 MET DST

"Cezar Ponti" <pegazzzUSUN@poczta.fm> wrote in message
news:a9b6$4335bd2d$57cfeb7f$13930@news.chello.pl...

> Sprawdzilem i nic...
> a ktos z was mial ta karte i gral w rozne gry
> ktore wykorzystuja akceleracje??

Tej nie miałem, mam GF 4 MX 440, Twoja jest chyba nawet nieco
nowoczesniejsza i wydajniejsza. Na mojej płynnie chodzą gry, które czasem
instaluję, dołączane do czasopism, czyli pewnie niezbyt wymagające. Kiedyś
jedna nie chciała działać i wlaśnie okazało się, że po nowej instalacji
systemu zapomniałem zainstalować sterownik do grafiki, myslałem, że w XP SP2
juz wszystko jest. Po zainstalowaniu sterownika gra zaczęła normalnie
działać.