Re: Jaka p³yta do AMD 64 3000+ Venice?

Autor: Bombadil <rsulek_at_konto.pl>
Data: Sun 25 Sep 2005 - 02:42:16 MET DST

> Ha, ha. Nastêpny nidouczony. Naci¶nij w biosie kombinacjê Ctrl+F1 i
> stosowne opcje siê pojawi±!!! Bêdziesz móg³ pozmieniaæ co ci sie tylko
> podoba. BTW, ta informacja z pewno¶ci± znajduje sie w instrukcji, ale po
> co
> marnowaæ czas na jej czytanie ... Lepiej napisac ¿e siê nie da i ju¿.

Jakies 2 godziny od wyslania tego posta juz sie tego dowiedzialem od szwagra
:-)) wiec odwoluje to co napisalem. Na tej plycie kreci sie bardzo fajnie co
doswiadczalnie dzis sprawdzalem.
Pozdrawiam
Bombadil
PS. A tak przy okazji... Panie Madralo, instrukcje wczesniej przegladalem
kilka razy i nie mam ani slowa (ani zdjecia) na temat rozszerzonego trybu
BIOS'u (widocznie "chlopcy" z Gigabyte'a doszli do wniosku ze nie ma sensu
tam umieszczac tej niepotrzebnej informacji :-))