Re: LCD i CRT a AutoCad - co lepsze

Autor: MarekP <mpojc_at_poczta.usun.onet.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 22:44:03 MET DST

> duzo pracuje w cadzie, wiec to jest jedno z wazniejszych kryteriow.
> Kiedys czytalem (2-3 lata temu), ze LCD maja gorszej jakosci obraz,
> nie wiem jak jest teraz, wiec prosze o podpowiedzi,

Witam.
Kwestia preferencji. Na LCD linie rownolegle beda zawsze rownolegle, ale
praktycznie mozna pracowac tylko na znamionowej rozdzielczosci. Drobne
przeklamania kolorow nie sa w CADzie istotne.
Najwieksza zaleta to niewielkie zapotrzebowanie na powierzchnie uzytkowa
stolu.
Najwieksza wada to cena: za 17" lcd mozna kupic przyzwoity 19" crt, a te
dwa cale mozna zagospodarowac paskami narzedzi np.
Pozdrowienia

MarekP