Re: AMD CZY INTEL

Autor: Gobli <gobli_at_vp.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 19:37:47 MET DST

> Czy koś z was porównywał AMD Sempron 64 2800+ BOX 64bit S754 z CELERON
> 2,53GHz LGA-775 326 256K FSB533MHz BOX 64bit - oba sa w bardzo zlblizonej
> cenie. Co wybrać? co ma wieszą wydajność? Moze ktośz was miał przyjemnośc
> porównywać. Moze jakies linki...

takich pytań lepiej nie zadawac, bo niechcący można wywaołć kolejną wojnę,
kto jest lepszy, amd czy intel. jednopowiem, jeśli chcesz kupować produkt
intela, to pentium, nie celeron.
spotkałem się też z opinią sprzedawcy (komputronik) że przy konfiguracjach z
prockami intela jest mniej problemów, ale na pewno są podzespoły ktre dobrze
pracują z amd, a inne ktre z intelem.
napisz może do mnie na gg:3805524, to pomogę więcej, bo tu się boję intela
zachwalać :)

--
Stanisław Smólski