Re: Wyciszanie HDD - podkładki dystansowe

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne_at_wp.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 18:49:00 MET DST

flashi napisał(a):

> hmmm kupujesz uszczelki do rur (fi100) takie grube gumowe ...
> do tego kupujesz kilka takich plastikowych zaciskowych cosiow (cybanty
> czy jakos tak :P aktualnie wieksza wersja sluzy jako kajdanki w USA:>
> zakladasz 2 uszczelki na dysk - z przodu i z tylu... za pomoca 2 zaciskow
> zmniejszasz uszczelki tak bardzo zeby ciasno plataly dysk ...
> w oczka ktore zostaja po zmniejszeczniu uszczelek wkladasz dodatkowe
> zaciski i za pomoca tych zaciskow montujesz to do obudowy :)
> koszt cos kolo 10 zl za 10 uszczelek do rur i ze 100szt tych zaciskow
> plastikowych :)

Myślę że dobre rozwiązenie. Ja miałem trochę inaczej, ale jak miałem 1 dysk.
Teraz mam 3 i musiałem je normalnie zainstalować, bo nic nie wymyśliłem. Czy
ktoś wie jak można wyciszyć 3 dyski zamocowane w kieszeniach 3,5. Dodam że
przeniesienie do 5.25 nie wchodzi w rachubę.

Pozdrawiam

--
Zbychu
------