Re: R9800SE

Autor: kwak <mkwak_at_poczta.fm>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 18:45:49 MET DST

> Ja miałem tą kartę i już po odblokowaniu potoków karta na std chłodzeniu
> grzała się niemiłosiernie, a o kręceniu nie było mowy. AC Silencer,
> radiatorki na pamięci własnej produkcji i dopiero można było myśleć o
> OC.
jezeli chodzi o namacalne okreslenie temperatury to pamieci sie grzaly wiec
zamontowalem radiatory.szczegolnie goracy byl jeden uklad(chyba stabilizator
napiecia).jezeli chodzi natomiast o radiator na GPU to wcale tak bardzo sie
nie grzal. stad moje pytanie, czy cos mi moze grozic po podkreceniu
procesora. a moze znacie jego wytrzymalosc termiczna?
kwak