Re: Epox BIOS R.I.P.???

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 14:52:42 MET DST

Dnia 24.9.2005, Michał Kornacki napisał(a):

> Mam pytanie - oprocz mojej plyty glownej mam takze uszkodzona plyte Epox
> 8RDA
> Czy (teoretycznie) jest mozliwosc wlozyc kosc z Biosem 8RDA w plyte 8RDA3I i
> odpalic kompa, zrobic hot-swap starej kosci i sflashowac mu wlasciwego
> biosa???

Jeśli podstawka jest ta sama i napięcia programowania (a przy takiej samej
kości są) to tak, ale nie w ten sposób jaki piszesz. W taki sposób jak
napisałeś masz szansę na odpalenie BootBlocka (bo wątpię, żeby płyta wstała
na tym BIOSie, choć zdarza się to przy płytach na tym samym chipsecie
i podobnej budowie - jak np. "znany manewr" z podmianą BIOSu w AK12a
i K7VZA) i przeflaszowanie z dyskietki "ratunkowej", nie musisz już wtedy
robić hot-swap jeśli kości są takie same. Hot-swap zrób jeśli uda Ci się na
starej-uszkodzonej płycie uruchomić flashera.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  UIN 53883184  GG#1902559