Ludzie pomozcie - jak wyprostowac nozki procesora?!

Autor: wilczek <seungia_at_op.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 09:55:23 MET DST

Witam, dostałem dziś procesor Celeron 2.4ghz lecz ma on nieznacznie
powyginane nóżki (ledwo co to widać, że są wygięte) i niechce przez to wejść
do slota!? Co zrobić jak wyprostować nóżki, bo nie bede procka za 200zł
wciskał na siłe do slota?! Czy jest jakiś przyrząd do prostowania nóżek lub
jakiś dobry sprawdzony sposób? Ja już od godziny je prostuje do stanu prawie
idealnego i to nic nie daje...