Re: Nagrywarka CD - która?

Autor: latet <latet_at_latett.pl>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 08:00:48 MET DST

> siostra chce kupić nagrywarkę CD i zwróciła się do mnie po radę jaką warto
> by kupić. Sęk w tym, że na nagrywarkach CD się nie znam prawie wcale. Czym
> kierować się przy zakupie? Są jacyś faworyci, czy kupić cokolwiek oprócz
> Samsunga?
> Aha - proszę nie doradzać żadnego Combo ani nagrywarki DVD, bo ten
> komputer
> do którego ta nagrywarka pójdzie nie jest warty razem z monitorem tyle co
> jeden taki napęd :-)

Polecam któryś z "późnych" napędów CDRW Lite-On.
Mam taki LTR 522465 jeszcze w kompie i zawsze był tak
dobry, że żal mi go wyjmować, choć wszystko i tak już
robię nagrywarką DVD, nawet czytanie zwykłych płytek CD,
bo nagrywarka DVD (LG) jest o niebo cichsza, a także
lepiej sobie radzi z nowoczesnymi CD-RW.

latet