Re: Formatowanie dysku NTFS

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 01:53:27 MET DST

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości
news:dh22vl$iot$1@flis.man.torun.pl...

> "Michal Kawecki" d822hd.qkh.ln@kwinto.prv

> Ja -- dzisiaj rano używałem WME. :)

Ale trudno zakładać w dyskusji, że mówimy o jakimś archaicznym
systemie, prawda? ;-). Domyślnie wszystkie me rady dotyczą aktualnego
oprogramowania, chyba że się zaznaczy inaczej w treści opisu problemu.

> Nie wiem. :) Zależy, o które Ci chodzi posty? :)
> Teraz piszę pod WXP. :)

> Można odmontować partycję pod W9x? Chyba nie można.
> (bo i jak?)

Swap Manager działa pod Win9x, więc chyba można.
(co prawda ingeruje on jeszcze w sam dysk, nie tylko w system)

> Ale kiedyś nie przestawiał i było OK. :)
> (i nie było uszkadzania danych)

Coś nabroiłeś w ustawieniach ;-).

> U mnie WME widzi FAT16alną partycję z klastrem wielkości 64 KiB --
> stąd przeprowadziłem dzisiaj rewolucję ;) na moich dyskach, aby
> nie ukrywać takowej partycji przed WME. :) (i nie mieć problemu z
> przeliterkowywaniem) :)

> Złośliwość niepotrzebna. :)

Uchowaj Boże. Ja po prostu wypadłem nieco z tematyki FAT.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/