Re: pamięci GoodRam

Autor: raku <raku[spam-off>
Data: Sat 24 Sep 2005 - 00:55:06 MET DST

Michał spłodził(a):

> No, bardzo prostackie jest takie podejście ;) Zapominając o timingach i
> szybkości

a jaki jest procentowo przyrost prędkości pomiędzy tymi pamięciami a
"dobrymi" ?
Dodam, że nie chodzi mi o suchy benchmark, tylko testy praktyczne (ilość
dodatkowych klatek w jakiejś grze, czas kompresji, czy cokolwiek, co ma
jakieś praktyczne znaczenie)

> przytoczę inny argument: albo się sypią po kilku tygodniach,
> albo nie ;) Połowa modułów 256 MB DDR 400 MHz z którymi miałem do
> czynienia po kilku tygodniach kopała w kalendarz.

ja do tej pory nie spotkałem żadnej wadliwej. Dodam, że nigdy w życiu nie
kupiłem firmowej pamięci (a komputerów złożyłem niemało), tylko takie
krzaki co w sklepie domyślnie dają jako najtańsze, i nigdy nie spotkałem
się z uszkodzoną pamięcią. Może mam po prostu szczęście? A może to świadczy
o tym, jak wy składacie komputery?

--
raku
raku[spam-off]@buziaczek.pl