naprawa dysku twardego

Autor: Thanat0s <thanat0s_at_op.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 23:37:53 MET DST

Witam, mam Barracuda ATA IV ST340016A (40) GB), który powodóje mi
zwarcia w zasilaczu. Jest na nim pare dokumentów, które warto by odzyskać.
Mogę kupić dysk o identycznym firmware celem zamiany elektroniki.
Date code w moim 02337, w tym drugim 02304, s/n naturalnie się rożnia
p/n identyczne hda p/n również inne.
Pytanie do praktyków - jakie to ma szanse powodzenia? Dodam że dysk do
ewentualnego kupna ma sprawna elektronikę w przeciwieństwie do mojego.

--
pozdrawiam
Thanat0s