Re: usypianie HDD - szkodzi?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 18:46:17 MET DST

Użytkownik "sTav" <marmro9@o2.pl> napisał w wiadomości
news:dh1aec$flq$1@atlantis.news.tpi.pl...
> W artykule news:1441hd.tp7.ln@kwinto.prv,

> - tylko jaki to ma związek ze "sleep-mode"?

W tym i w następnym poście podałem informację, że przeważająca
większość uszkodzeń dysków to uszkodzenia mechaniki. Mechanika nie
psuje się od włączania i wyłączania elektroniki, tylko od uruchamiania
i zatrzymywania mechanizmów. Sleep mode powoduje ciągłe uruchamianie i
zatrzymywanie mechanizmów. A tym samym zwiększa prawdopodobieństwo ich
uszkodzenia. Nie wiem, jak można ten związek jeszcze lepiej
zobrazować...

> No to na dobranoc przeczytaj jeszcze kilka razy temat postu ...

Przeczytałem. I?

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/