Re: Dual z 3 kostek

Autor: Piotr \ <charvel_at_l0c4lh03t.link.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 17:58:57 MET DST

Andrew napisał(a):

> Tylko jakoś dziwnie dużo uzytkowników płyt na nForce twierdzi,
> że tak naprawdę ten dual na nForce to tylko teoria.

Na nf2 - owszem, zysk kilku procent. Nie zmienia to faktu, że dual
channel odnosi się do kontrolera i jego trybu pracy a nie tego ile kości
będzie włożonych w sloty.

> Naprawde dual działa tylko na Intelu.

Poważnie? O kurde, to jak na moim nf3 pamięć osiąga przepustowość rzędu
6Gb/s skoro mam dwie kości DDR400 które mają przepustowość w odczycie
rzędu 3200Mb/s z definicji. ;->
Naprawde zasięgnij wiedzy zanim wprowadzisz kogoś w błąd :)