Re: uszkodzony procek Athlon XP??

Autor: Filip Rabiej <akanid_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 17:49:13 MET DST

Bartosz Śmigaj <smigaj@post.pl> napisał(a):
> Nie wiem czy dobrze sobie to wyobrazam, ale IMO wszystko jest OK.
>
> Aha, uszkodzony procesor raczej nie powinien uszkodzic plyty glownej.

Dzieki za szybka odpowiedz.

Na razie nie zrobilem fotki mojego proca ale wyglada to mniej wiecej tak jak
tym zdjeciu http://img16.allegro.pl/photos/oryginal/65/6513/651361/65136105
podkreslam ze to nie jestmoj procek. foty mojego zapodam jak tylko wroce do
domku okolo 1830. wnioskujac z tego zdjecia mysle ze wsio z nim ok ale nie
zaszkodzi jak inni rzuca na niego okiem :)

akanid