[pomocy] Padl zasilacz czy plyta glowna?

Autor: MM <k_trycki_at_FILTRANTYSPAMOWYop.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 17:33:20 MET DST

Witam,

Mam taki oto problem z komputerem: pomimo podlaczenia do sieci
elektrycznej nie reaguje na przycisk POWER. Probowalem nawet recznie
przy pomocy spinacza zwierac odpowiednie piny na plycie glownej i nic z
tego. Stawiacie na zasilacz czy plyte?
Jak w ogole sprawdzic, czy zasilacz doprowadza napiecie do plyty
glownej? (niestety elektronik ze mnie zaden, mam taki specjalny
srubokret - probowke)

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc.