Re: partycje -- co zrobilem zle ??

Autor: <webmajsterek_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 16:21:14 MET DST

> <webmajsterek@poczta.onet.pl> 308b.000014c6.4333d21e@newsgate.onet.pl
>
> Właśnie przed chwilą dokonałem kolejnej rewolucji Paragonami
> i ponownie -- zaobserwowałem (; nepokojące ;) objawy braku
> problemów w Paragonach, a użyłem tych Paragonów kilka sztuk,
> jako że jakoś już tak wyszło, że kilku, nie zaś jednego... ;)

> Płyta więcej nie widzi.
> A jak namówiłeś dysk, aby się stał 32 Gigowy? :)
> Zwortkami go maltretowałeś? :) Czy jakoś inaczej?

dysk byl ozworkowany zgodnie z nomenklatura znajdujaca sie na nalepce
przyczepionej na dysku ( zreszta bez zworki na starej plycie wogle bios sie
zawieszal przy starcie jak nie bylo zworki ) .

teraz odzworkowalem dysk i przelozylem na nowa plyte .

> I nic nie przezworkowywałeś. Chyba nic, bo byś w przypadku przezworkowania
> otrzymał sieczkę. :)

sieczki nie ma bo dysk jest widoczny jako 80 gb -- a jak jest zworka to jest
widoczny jako 32 gb .

nadal nie wiem jak zwiekszyc juz isntiejace partycjie ( bez ich kasowania ) --
 dane udalo mi sie odzyskac .

bylo tak
8 gb podstawowa , rozszerzona ( 8 gb , 8gb, 8g ) -- 40 gb po za partycjiami nie
uzywane.

teraz mam
8 gb podstawoawa , rozszerzona ( 8 gb puste , 16 gb gb partycja ) - 40 gb nie
uzywane po za partycjiami .

jak daje zeby paragon partitrion menager zwiekszyl ta partycjie rozszerzona
24gb do 40 gb to wyswielta komunikat o braku miejsca na rozszerzanie .