Epson R300 a nadruki na CD

Autor: Andronus <Andronus_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 23 Sep 2005 - 15:17:16 MET DST

Witam !
Potrzebuje pomocy w kwestii nadruku na płycie przy użyciu Epson Stylus Photo
R300.
Co prawda jest instrukcja, ale z niej niewiele wynika, bo nie wiem jakie
ustawienia mam zastosować.
Przy pierwszej próbie wydruku wydryk poszedł i owszem ale nie w tym miejscu
gdzie trzeba.
Tylko kawałek płyty zadrukowało, a reszta poszła z boku....
Może jakiś konkretny manual ktoś widział ???

PS. Nie otrzymałem także płyty z oprogramowaniem min. PrintCD (mam tylko
płytę ze sterownikami).
Niestety nie mogę ścignąć dostawcy drukarki bo kupiona wysyłkowo....

Proszę o pomoc w kwesti wydruku i zassania oprogramowania (niestety Softu
Print CD nigdzie nie ma.... - znalazłem jakiś ale po hiszpańsku)

Z góry dzięki